eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zakupow po odejsciu od kasyRe: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
    Date: Tue, 07 Sep 2010 12:53:23 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <i655j4$udv$1@news.onet.pl>
    References: <i62fqh$q5a$1@news.task.gda.pl>
    <f...@q...googlegroups.com>
    <4...@n...home.net.pl>
    <b...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs106797.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1283856805 31167 79.162.35.47 (7 Sep 2010 10:53:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Sep 2010 10:53:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <b...@v...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100907-0, 2010-09-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:652258
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-07 12:49, badzio pisze:
    > On 7 Wrz, 08:30, Andrzej Lawa<a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > wrote:
    >> W dniu 06.09.2010 13:40, badzio pisze:
    >>
    >>> On 6 Wrz, 12:29, "Q"<n...@s...pl> wrote:
    >>>> Zawsze staram sie przejzec paragon tuz po odejsciu od kasy.
    >>>> Niestety - zakupy, ktore wczoraj zrobilem w Realu
    >>>> zweryfikowalem dopiero w domu ...i sie zdziwilem.
    >>>> Kila pozycji mam nabite wiecej razy niz trzeba -
    >>>> - czy mam jakies szanse na "reklamacje blednego paragonu"?
    >>
    >>> Jak zamierzasz udowodnic w sklepie ze prawda lezy po Twojej stronie?
    >>
    >> Teoretycznie jest to możliwe, o ile w sklepie nie będzie tajemniczej
    >> awarii albo konserwacji monitoringu - nad kasami z reguły są kamery
    >> obejmujące m.in. widok na koszyk z góry.
    >
    > Czy 'sklep' ma obowiazek udostepnic nagranie z monitoringu? Zawsze
    > moga tez powiedziec 'sorry, tego dnia mielismy awarie i ta kamera nie
    > dzialala' albo 'usunelismy nagranie'

    Albo po prostu powiedzieć, że ciężar dowodu spoczywa na... itp. itd.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1