  • Data: 2010-09-09 11:21:29
    Temat: Re: Reklamacja zakupow po odejsciu od kasy
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 13:01, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Jak pisałem wyżej.

    > Zgłaszasz oszustwo i policja prowadząc czynności musi dostać do ręki
    > nagranie lub przynajmniej zostać przekonana, że "przypadkiem" mieli
    > jakąś awarię czy inny remont.

    Aha... pani w sklepie pomylila sie na 50zl to policja bedzie
    prowadzila tak zaawansowane sledztwo? Wierzysz w to ze policja
    zareaguje na takie zgloszenie? Cos mi sie kojarzy ze kluczowa jest
    wartosc kwoty na jaka dokonano oszustwa. Kiedys czytalem ze szkod
    ponizej 200zl nie warto zglaszac bo policja i tak sie tym nie zajmie,
    chyba ze pokrzywdzony sam zbierze i dostarczy wszystkie dowody.