eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!news.highwinds-
    media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <nl4e2d$16ut$2@gioia.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <577627c9$0$12558$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <57767353$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5776839b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Date: Mon, 4 Jul 2016 11:22:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <577a2af5$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.159.78
    X-Trace: 1467624182 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15194 83.27.159.78:55057
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3291
    X-Received-Body-CRC: 884934876
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756666
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:f2a50581-7ec8-47f1-96c6-7b6af45ec6b5@go
    oglegroups.com...
    >W dniu piątek, 1 lipca 2016 16:52:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >> I nawet napisali to na pismie ... to na moj gust ustosunkowali sie
    >> juz dwa tygodnie temu :-)
    >A no tym tokiem myślenia to 5min po moim wyjściu ze sklepu się
    >ustosunkowali-"sprzęt zostanie wysłany do serwisu- zamówiony kurier"

    Innymi slowy "sprzet zostanie naprawiony" :-)

    >> Ja rozumiem, ale jak gwarant naprawi, to dostaniesz sprzet sprawny
    >> i
    >> sprawa jest zalatwiona, chocby nawet naprawa trwala miesiac.
    >Domagałem się zwrotu kasy- nie ustosunkowali się w terminie 14dni
    >znaczy żadane uznali.
    >Tak samo w banku reklamacje złożysz bo 1grosz za mało odsetek bank
    >aluczył i będziesz domagał się 100000zl- bank w terminie 30dni nie
    >rozpatrzy- znaczy uznał żądanie.
    >Status w systemie transakcyjnym banku- "reklamacja w teakcie
    >rozpatrywana" nie jest równoznaczny z ustosunkowaniem się

    No coz, daj znac, jak wyszlo.
    Odwiedziny u RPK tez moga pomoc.

    >>> Jak gwarant po tych 2 tygodniach dojdzie do wniosku, ze to jednak
    >>> z
    >> winy klienta usterka, to sklep ma kiepsko.
    >A to już mnie mało obchodzi.

    Ciebie oczywiscie malo, ale sprzedawca w tym momencie traci, a placil
    bedzie niechetnie.
    Chyba, ze doswiadczony i sad mu juz raz wytlumaczyl ... zakladajac, ze
    na odpowiedniego sedziego trafil :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1