eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności? › Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Date: Mon, 27 Jun 2016 13:08:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <nkr1f6$u2c$1@node2.news.atman.pl>
    References: <8...@g...com>
    <nkmlfd$vs2$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <nko350$d5l$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <nkocrr$mp8$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nkoo8n$lqu$1@node2.news.atman.pl>
    <57710216$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-163-29.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1467025702 30796 94.254.163.29 (27 Jun 2016 11:08:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Jun 2016 11:08:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.1.1
    In-Reply-To: <57710216$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:756435
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-27 o 12:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nkoo8n$lqu$...@n...news.atman.pl...
    >>>> W sensie że jak po roku przetrą mi się skarpetki, to mam prawo dostać
    >>>> nowe? Myśl logicznie
    >>> W sensie że jak sali skarpetki które miały działać dwa lata po roku
    >>> się przetarły to niezgodne z umową są.
    >
    >> Owszem. Ale co do zasady nie spotkałem się z komputerem, który z
    >> definicji i umowy miałby działać dwa lata.
    >
    > A ile mial dzialac ?
    > Nie umowiono, wiec skad wiadomo, ze nie dwa lata ?

    Bo art. 6 kc. itd - skoro ktoś twierdzi, że miał działać dwa lata.


    > W dodatku klienta poinformowano, ze komputer ma 2 lata gwarancji, wiec
    > umowa wydaje sie byc taka: w przypadku uszkodzenia w czasie 2 lat
    > komputer naprawi gwarant bezplatnie, a pozniej to juz problem klienta :-)

    Gwarancja to co innego - producent odpowiada za uszkodzenia sprzętu w
    tym czasie, z czego nie wynika, że komputer, który się uszkodził, był
    "niezgodny z umową". Ba, jest wręcz odwrotnie - odpowiednie normy
    dopuszczają pewien odsetek uszkodzeń w czasie.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1