eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja w poczcie polskiejRe: Reklamacja w poczcie polskiej
  • Data: 2005-10-05 11:45:58
    Temat: Re: Reklamacja w poczcie polskiej
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <s...@l...eu.org>, januszek wrote:
    > BD napisał(a):
    >
    >> ok 3 tygodni
    >
    > http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin050906.pd
    f
    >
    > § 35
    > 1. Zgłoszenie reklamacji następuje w formie pisemnej przy użyciu
    > odpowiedniego formularza (wzór nr 19 albo 20), wydanego nakładem
    > Poczty Polskiej lub ustnie do protokołu.

    A z praktyki: bierze się czystą kartę i pisze bądź drukuje to co na
    sercu leży i osobiście lub, jeśli jeszcze ma się zaufanie do jakości
    usług, pocztowo składa.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1