  • Data: 2011-11-03 08:39:08
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Nov 2011, januszek wrote:

    > Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > Nie reklamacji tylko konkretnie: reklamacji z tytulu rekojmi ;)

    Czekaj, przy rękojmi istnieje jakiś konkretny przepis w stylu
    "jeśli do zaspokojenia roszczeń kupującego jest zobowiązana
    inna osoba to rękojmia nie obowiązuje"?
    Bo nie znam :D

    IMO można się spierać o to, czy w danym przypadku rękojmia obowiązuje
    czy nie, ale *wyłącznie* w rozpatrywaniu stosunków sprzedawcy,
    kupującego i przedmiotu umowy, ale koncepcja tego, żeby istnienie
    lub nie zobowiązania z tego tytułu miało zależeć od "możliwości"
    roszczenia wobec osób trzecić z lekka mnie zaskakuje.

    pzdr, Gotfryd