eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany › Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast
    wymiany
    Date: Sun, 14 Feb 2010 10:37:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <hl8g94$9e9$2@news.onet.pl>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <hl6gat$3ud$1@news.onet.pl>
    <b...@a...googlegroups.com>
    <4b771462$1@news.home.net.pl>
    <d...@h...googlegroups.com>
    <hl8ec5$65d$1@news.onet.pl>
    <0...@l...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-100-86.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266140260 9673 89.231.100.86 (14 Feb 2010 09:37:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 09:37:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <0...@l...googlegroups.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:627793
    [ ukryj nagłówki ]

    BoB77 pisze:


    sz
    >
    > Co w takiej sytuacji zrobic? Zawiezc telewizor do sklepu i zazadac
    > pokwitowania przyjecia mimo, iz zlozylem juz drugie pismo z prosba o
    > wymiane?

    Napisać reklamację jeszcze raz i złożyć ją razem z telewizorem.

    >
    > Poniewaz sklep ma swoj transport w pierwszym pismie napisalem, gdzie
    > sprzet sie znajduje i poprosilem o kontakt celem odbioru lub
    > uzgodnienia szczegolow dostawy. Sklep w odpowiedzi nie napisal mi
    > jasno, ze odrzuca reklamacje bo nie dostarczylem sprzetu.

    I słusznie. Choć powinien pozostawić reklamację bez rozpatrzenia, bo
    nie była w ogóle złożona. Jedyne co zostało zrobione, to poinformowanie
    sprzedawcy o wadzie (co ma nastąpić do 2 miesięcy od wykrycia wady).
    Teraz czekamy na reklamację.

    W ogóle się dziwie, że tak oficjalnie do tego podchodzisz, a ustawy
    konsumenckiej nie przeczytałeś, a jest tam dokładnie napisane kto ma
    dostarczyć towar i kto za to płaci.

    --
    Liwiusz

    >
    > Pozdrawiam,
    > TB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1