eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany › Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast wymiany
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!postnews.google.com!l26g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BoB77 <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja telewizora - sprzedawca probuje wymusic naprawe zamiast
    wymiany
    Date: Sun, 14 Feb 2010 01:32:07 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 41
    Message-ID: <0...@l...googlegroups.com>
    References: <1...@v...googlegroups.com>
    <hl6gat$3ud$1@news.onet.pl>
    <b...@a...googlegroups.com>
    <4b771462$1@news.home.net.pl>
    <d...@h...googlegroups.com>
    <hl8ec5$65d$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 90.156.110.230
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1266139928 19942 127.0.0.1 (14 Feb 2010 09:32:08 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Feb 2010 09:32:08 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: l26g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=90.156.110.230;
    posting-account=zGm9ywoAAAAvC2VCVexwsgDjfAEbs3sL
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0;
    SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR
    3.0.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:627792
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Lut, 10:05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > BoB77 pisze:
    >
    > >> Nie masz obowiazku? A jaki przepis z niego zwalnia?
    >
    > > "Konsument nie ma obowiązku dostarczenia reklamowanego towaru: o wadze
    > > powyżej10 kg, o dużych rozmiarach (np. dywanu o powierzchni ponad 3
    > > m2, mebli), urządzeń oraz innych towarów wbudowanych lub
    > > zainstalowanych na stale. W takim przypadku konsument powinien wskazać
    > > miejsce. w którym towar się znajduje, a przyjmujący reklamację
    > > powinien ustalić z konsumentem termin oględzin lub odbioru towaru
    > > przez sprzedawcę, nie dłuższy niż 7 dni."
    >
    > > Podstawa prawna: ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 30 maja 1995 r.
    > > (Dz.U. Nr 64, poz. 328) w sprawie szczegółowych warunków zawierania i
    > > wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów.
    >
    >    W obecnym stanie prawnym telewizor musisz dostarczyć na swój koszt, a
    > jak reklamacja zostanie uznana, koszt zostanie zwrócony przez sprzedawcę.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Co w takiej sytuacji zrobic? Zawiezc telewizor do sklepu i zazadac
    pokwitowania przyjecia mimo, iz zlozylem juz drugie pismo z prosba o
    wymiane?

    Poniewaz sklep ma swoj transport w pierwszym pismie napisalem, gdzie
    sprzet sie znajduje i poprosilem o kontakt celem odbioru lub
    uzgodnienia szczegolow dostawy. Sklep w odpowiedzi nie napisal mi
    jasno, ze odrzuca reklamacje bo nie dostarczylem sprzetu.

    Pozdrawiam,
    TB

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1