-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "idiom" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
Date: Thu, 13 Jan 2005 08:31:22 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 35
Message-ID: <cs57fg$8fq$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <cs2iv4$k0p$1@nemesis.news.tpi.pl> <9CkFd.11047$eb.5430@trndny01>
NNTP-Posting-Host: vz22.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105600816 8698 80.55.181.22 (13 Jan 2005 07:20:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Jan 2005 07:20:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269669
[ ukryj nagłówki ]
Uzytkownik "anita" <k...@d...com> napisal w wiadomosci
news:9CkFd.11047$eb.5430@trndny01...
> Wyslij mu nowa z przeprosinami i nie pytaj o szczegoly. Nie oplaca sie
> tracic klienta za glupia plytke. Tacy specjalisci to ulamek promila
> klienteli, ale niezadowoleni potrafia narobic zlej marki.
Super rada...
Tyle tylko, ze plytki to material kruchy.
Tluka sie w transporcie, tluka sie u nas (nasze stluczki to jakies 3% calego
materialu), tluka u naszych klientów i u ich odbiorców detalicznych.
Jesli firma wezmie na siebie dwie ostatnie sytuacje (dwie pierwsze i tak juz
obciazaja nas) to moze sie okazac, ze 10% wartosci materialu idzie w
stluczki....
Tym bardziej, ze jesli zalatwimy te jedna reklamacje, to jutro bedziemy od
tego jednego klienta hurtowego mieli kolejne zgloszenia reklamacyjne
(dlaczego nie mamy refundowac jego stluczek, skoro refundujemy jego
klienta?), a po miesiacu - tak zacznie robic 100 innych odbiorców hurtowych
(juz próbowali, do tej pory odmawialismy, ale jesli zrobimy jeden precedens,
to dlaczego tylko dla tego klienta - i to klienta, który potrzebowal roku,
zeby zorientowac sie, ze ma "wadliwy towar"?), bo rozniesie sie, ze firma X
robi cos takiego.
BTW gdybys sprzedawala szklanki i po roku od zakupu przyszedl by do Ciebie
klient z reklamacja, ze szklanka, która kupil, jest potluczona, tez bys go
przeprosila za ten fakt ?
pozdr
Monika
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nordstrim
- obostrzenia
- ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- Korekta prognozy
- ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- Czy można orzekać po pijaku?
- reparacje
- ustawienie przetargu
- Przeszukiwanie baz i netu
- Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- Re: Jak Sejm się przygotował na M. Wosia na PO-komisji rewizją/przeszukaniem w hotelu sejmowym
- AKCJA "PAPROTKA". KURIOZALNY PROJEKT MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI
Najnowsze wątki
- 2024-07-06 Nordstrim
- 2024-07-06 obostrzenia
- 2024-07-05 ilość węzłów sanitarnych w biurowcu
- 2024-07-04 Korekta prognozy
- 2024-07-04 ROBERT GWIAZDOWSKI: PO CO NAM ZWIĄZKI PARTNERSKIE?
- 2024-07-03 Czy można orzekać po pijaku?
- 2024-07-02 reparacje
- 2024-07-02 ustawienie przetargu
- 2024-07-02 Przeszukiwanie baz i netu
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-06-30 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-06-28 Re: Jak Sejm się przygotował na M. Wosia na PO-komisji rewizją/przeszukaniem w hotelu sejmowym
- 2024-06-27 AKCJA "PAPROTKA". KURIOZALNY PROJEKT MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI