    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia z tytułu niezgodności z umową.
    Date: Tue, 08 Mar 2005 10:04:17 GMT

    > To jest twoje założenie. Jeżeli założyłabyś sobie, że te buty mają
    > idealnie izolować przy temperaturze -40 st C to nie znaczy, że powinny
    > izolować i że mozesz je reklamowac z tego powodu. Bądź rozsądna. Po co
    > wkłada się membrany do butów jeżeli wystarczyłaby skóra którą wkłada sie
    > do "kozaczków"? Kup sobie impregnat do butów, napewno pomoże.

    ale chwile, jakie moje założenie? To jest ogólnie przyjęte pojęcie kozaka
    zimowego. Tak samo jak podsatawową funckją tv jest to ze ma odbierać
    programy. Tak samo jesli kupowalabym buty ktore maja izolowac przy -40
    stopniach, bo tak mowi producent to bym pewnie od nich tego wymagała.
    Przecież ja nie założyłam czegos abstrakcyjnego - ze kupuje sobie sandały na
    lato mają chronić przed wodą i ma mi być ciepło przy - 40 stopniach. To nie
    żadne założenie, to podstawowa funkcja kozaka zimowego - ma chronic przed
    wilgocią w stopniu tzw. normalnym - czyli przy zwykłym, podstawowoym
    użytkowaniu - czyli np. chodzeniu po ośnieżonym chodniku podczas opadów
    śniegu. Więc jestem jak najbardziej rozsądna. Po co w takim razie mi kozak
    zimowy do którego woda wlewa się jak w gąbke...? Kupno mija się z celem
    przecież.
    Przed składaniem reklamacji a i owszem, wypróbowałam pasty z impregnatem
    oraz czysty impregnat. efekt : N - I - C.