  • Data: 2005-03-08 11:41:48
    Temat: Re: Reklamacja obuwia z tytułu niezgodności z umową.
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli te buty maja skore gladka (nie jakis zamsz) to zazwyczaj _nalezy_je
    > _zapastowac_. Chyba ze producent/sprzedawca wyraznie zaznaczyl jak je
    > traktowac. Dobra pasta zapastowac butki i po wyschnieciu pasty zapolerowac
    > szmatka.

    Producent nie zaznaczył nic. Natomiast radziłam sie w sklepach z art.
    szewskimi, doradzali ja kupowałam i próbowałam ale bez efektu.

    > No i wybadac czy przemaka podeszwa (wtedy te buty sa do d*** i nalezy
    > reklamowac) czy przemaka wierzch. Jesli wierzch to tak jak inni napisali
    > teoretycznie moga przemakac.
    Mam tez wlasnie cały czas wrazenie ze przemaka podeszwa... nie jest nigdzie
    pęknieta, ale ma strukture głębokich rowków i mam wrażenie ze przez nią woda
    też ciągnie.
    Kazde buty przemakają w jakiś stopniu ale zeby tak? Wystarczy ze je chcąc
    wyczyścić, przetrę wilgną szmatką - w srodku już są mokre. No nie wmawiajcie
    mi ze jest to normalne w bucie zimowym....

    > Nawiasem mowiac. U nas nie ma suchych zim. Zdarzaja sie ale generalnie
    > przyjete jest ze w naszym klimacie zimy sa sniezne i mrozne. A co za tym
    > idzie i mokre. Wiec IMO sprzedawca/producent/importer powinien zaznaczac
    > ze but _nie_ jest wodoodporny.
    Absolutnie nic takieko nie było zaznaczone. Co wiecej but nie miał zadnej
    metki wskazującej jak pielegnowac/czyscic, jedyna metką jest metka z logiem
    producenta.