eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja i wymiana produktu na nowy.Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja i wymiana produktu na nowy.
    Date: Sat, 17 Dec 2005 22:30:47 +0100
    Organization: bikeworld.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <do2028$plt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dnuoor$cfo$1@inews.gazeta.pl> <dnursd$p9g$1@inews.gazeta.pl>
    <dnushj$rqg$1@inews.gazeta.pl> <dnv9im$ao5$1@atena.e-wro.net>
    <dnvf59$jv4$1@inews.gazeta.pl> <do0on5$atv$1@atena.e-wro.net>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.150.155
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1134855048 26301 81.219.150.155 (17 Dec 2005 21:30:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Dec 2005 21:30:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <do0on5$atv$1@atena.e-wro.net>
    X-Accept-Language: pl
    X-User: clauz
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.7.8) Gecko/20050511
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:350268
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-12-17 11:18 użytkownik Artur napisał :

    >>No dobra, producent wymienił, wszystko fajnie, ale ja się nie zgadzam na
    >>takie załatwienie sprawy. I co teraz? Czego mogę żądać?
    >>
    >>
    >Producent chyba się wywiązał z obowiązku dajac Ci nowa nagrywarke
    >

    Ale to jakaś paranoja! Jak producent wywiązał się z umowy? Tak, że przez
    półtora roku od zakupu _ani_raz_ nie miałem sprawnego urządzenia? I
    wszystko wskazuje na to, że sytuacja się powtórzy. Po prostu nie chcę
    już produktów tej firmy. Poza tym czy tak do końca producent wywiązuje
    się z gwarancji wymieniając sprzęt na wadliwy? Zaznaczam, że moje
    nagrywarki nie psuły się z czasem - one były zepsute już jak je odbierałem.
    Od razu drugie pytanie, gwarancja i rękojmia - jakie są różnice w
    praktyce dla mnie? To że gwarancja to dobrowolne zobowiązanie producenta
    to już wiem. Ale ze słów przedpiścy wnioskuję, że ta gwarancja w mojej
    sytuacji nic mi nie daje. Czy rękojmia pozwoli mi załatwić problem?

    --
    http://www.miki.z.pl miki(AT)z.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`
    Linux Registered User # 285966
    bikeWorld.pl Team

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1