  • Data: 2010-01-11 08:49:02
    Temat: Re: Reklamacja - co i jak?
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze druga sprawa - wiem ze sprzedawca ma 14 dni na odpowiedz. Co w
    sytuacji gdy sprzedawca najpierw mowi ze odrzuca moja reklamacje a ja
    w odpowiedzi przesylam mu kolejne 'wskazowki', ktore moga go przekonac
    do zmiany decyzji. Po kilku dniach ciszy, na moje pytanie, dostaje
    odpowiedz 'jeszcze nie zapadla decyzja w Pana sprawie'.
    Rozumiem ze od momentu, kiedy wyslalem sprzedawcy nowe informacje,
    liczy sie owe 14 dni (a jego uprzednia decyzja o odrzuceniu reklamacji
    zostaje anulowana gdyz napisal pozniej 'nie podjeto decyzji')? Cala
    komunikacja odbywa sie droga mailowa, jesli ma to jakies znaczenie.