eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja...Trumny › Re: Reklamacja...Trumny
  • Date: Wed, 26 Dec 2007 19:46:11 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (X11/20071114)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja...Trumny
    References: <fkt68o$oqt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <t...@n...lechistan.com>
    <8...@h...fsf.hobby-site.com>
    <o...@n...lechistan.com>
    <8...@k...fsf.hobby-site.com>
    In-Reply-To: <8...@k...fsf.hobby-site.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <d...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.169.107.71
    X-Trace: news.home.net.pl 1198694816 213.169.107.71 (26 Dec 2007 19:46:56 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 21
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:506666
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Adam Filip pisze:

    >> No, chyba że po tym zdarzeniu przed pochówkiem sporządził dokładną
    >> dokumentację, w tym fotograficzną, i jeszcze ściągnął jakiegoś
    >> biegłego ;)
    >
    > Jeśli producent "zakopanej trumny" pójdzie *głupio* w "całkowite zaparte"
    > to zapewne sąd mu pewnie będzie mógł naskoczyć. Tylko że:
    > 1) sam fakt urwania się uchwytu zapewne mogą potwierdzić *świadkowie*

    To fakt, ale teraz pytanie *dlaczego* odpadł.

    > 2) sam (ewentualny) process może być karą samą w sobie
    > (zła reklama z której z radością pewnie skorzysta konkurencja)

    Może tak, może nie.

    > Czyli z zasady zdrowego rozsądku spełnienie *rozsądnych* żądań
    > "nabywców" (np. *częściowy* zwrot ceny nabycia) może się opłacić.

    Tu się zgadzam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1