eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizjaRe: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
    Date: Mon, 11 Jul 2011 08:19:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <ive4km$jcs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ive43m$vpo$2@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310365142 19868 46.28.241.74 (11 Jul 2011 06:19:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2011 06:19:02 +0000 (UTC)
    X-User: andrzej_lawa
    In-Reply-To: <ive43m$vpo$2@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    SUSE/3.1.10 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:682722
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11.07.2011 08:09, Kris_Poland pisze:
    > klient zakupili towar rok temu
    > nie sprawdził przy kurierze i dzwoni po roku
    > i stwierdza ze towar jest wadliwy

    Pewnie zepsuł.

    > jako ze minął rok nie ma opcji zwrotu naliczonej prowizji
    > gwarancja na towar opiewa na 2 lata

    No to naprawa zgodnie z warunkami gwarancji - w czym problem?

    > byśmy wymienili towar na nowy, ale okazało sie ze zostal wycofany
    > i zastąpiony nowym modelem droższym o 200zl

    Prędko splajtujesz, jak będziesz takie prezenty ludziom robił ;)

    > w związku z tym klient domaga sie zwrotu całkowitego wartości towarów
    > jak i kosztów naszej wysyłki jak i dostarczenia

    A zrobienia mu loda się nie domaga? Ma do tego takie samo prawo...

    > malo tego klient wysylal towar do nas kurierem towar bez konsultacji
    > 3krotnie drożej niz w przypadku zlecenia odbioru przez kuriera z którym mamy
    podpisana umowę

    Jego problem.

    > co należy sie klientowi jaka wartość wysyłek mu zwrócić i co z nasza prowizja? czy
    możemy ja odliczyc?

    Nic mu nie zwracaj tylko wypełnij warunki gwarancji. Po roku do niczego
    innego nie ma już prawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1