eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizjaRe: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
  • Data: 2011-07-11 06:53:40
    Temat: Re: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Użytkownik "Andrzej Ława" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ive4km$jcs$...@i...gazeta.pl...


    >> Pewnie zepsuł.

    no nie zepsuł, towar posiada wadę fabryczną

    >> jako ze minął rok nie ma opcji zwrotu naliczonej prowizji
    >> gwarancja na towar opiewa na 2 lata

    >No to naprawa zgodnie z warunkami gwarancji - w czym problem?

    allegro naliczyło prowizje wiec o zwrocie nie ma mowy, time out

    >Prędko splajtujesz, jak będziesz takie prezenty ludziom robił ;)

    ja tu tylko sprzątam, tak można nazwać moją pensję

    >A zrobienia mu loda się nie domaga? Ma do tego takie samo prawo...

    :-) takich usług nie świadczymy, pozatym średnio byłoby to rentowne skoro tą
    usługę zazwyczaj otrzymuje się gratis:)


    >Nic mu nie zwracaj tylko wypełnij warunki gwarancji. Po roku do niczego
    >innego nie ma już prawa.

    czyli kwestia 10dni zwrotu ?
    no ale jak odeslal towar na swoj koszt, kupil
    to jakies koszty wysyłki mam mu zwrocic? czy tylko za sam towar?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1