eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizjaRe: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
  • Data: 2011-07-11 07:14:32
    Temat: Re: Reklamacja Allegro 1 wstecz, koszty wysylki, prowizja
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 11.07.2011 08:59, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > W dniu 2011-07-11 08:19, Andrzej Ława pisze:
    >
    >>> jako ze minął rok nie ma opcji zwrotu naliczonej prowizji
    >>> gwarancja na towar opiewa na 2 lata
    >>
    >> No to naprawa zgodnie z warunkami gwarancji - w czym problem?
    >>
    >
    > Jeżeli kupującym jest osoba fizyczna, na potrzeby nie związane z DG, to
    > *może*, ale nie musi skorzystać z gwarancji, prawda?

    Wróć! Inicjator wątku radośnie się przyznaje do wady fabrycznej, wtedy
    faktycznie przy zakupie konsumenckim są dwa lata na niezgodność (lub rok
    przy DG).

    Ja zaś zrozumiałem z początku, że to tylko klient twierdzi, że była wada
    (wtedy po pół roku jest "domniemanie niewinności" sprzedającego).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1