eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja.....Re: Reklamacja.....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja.....
    Date: Wed, 31 Mar 2004 10:31:41 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 20
    Sender: r...@p...onet.pl@pc29.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <c4e5r4$khi$10@news.onet.pl>
    References: <c4co1t$2p2r$1@news.atman.pl> <c4cqaa$2sh2$1@news.atman.pl>
    <c4csm6$8ln$1@news.onet.pl> <c4dq74$pnp$1@news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc29.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1080728228 21042 217.99.219.29 (31 Mar 2004 10:17:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Mar 2004 10:17:08 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:204281
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c4dq74$pnp$1@news.atman.pl...

    > Tak jak pisalam to problem kompla.On ma paragon nie ma wypelnionej karty
    > gwarancyjnej,zapomnial a panowie nie przypomnieli bo i po co :-)

    Jeśli chodzi o dokument gwarancyjny, to powinien on zostać wypełniony w
    chwili zakupu i jest to obowiązek sklepu. Dowód zakupu jest w postaci
    paragonu. Skoro sklep piętrzy trudności, to ja bym pismo do
    przedstawiciela krajowego tej marki napisał opisując sytuację. W końcu
    gwarancji w imieniu producenta oni udzielili i nie jest winą klienta, ze
    sklep odmawia wypisania gwarancji twierdząc, że paragon wystarcza. A sklep
    nie jest w stanie z tego mata wyjść, bo mieli obowiązek wypełnienia karty
    gwarancyjnej w chwili wydania sprzętu niezależnie od znanej nam wszystkim
    praktyki podbijania tego po kilku dniach. Pismo wysyłasz poleconym i
    zostawiasz sobie potwierdzenie.

    Jeśli to nie pomoże to zostaje powiatowy rzecznik konsumenta. Można
    oczywiście samemu z tym do sądu iść, ale po co.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1