eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja..... › Re: Reklamacja.....
  • Data: 2004-03-31 08:31:41
    Temat: Re: Reklamacja.....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c4dq74$pnp$1@news.atman.pl...

    > Tak jak pisalam to problem kompla.On ma paragon nie ma wypelnionej karty
    > gwarancyjnej,zapomnial a panowie nie przypomnieli bo i po co :-)

    Jeśli chodzi o dokument gwarancyjny, to powinien on zostać wypełniony w
    chwili zakupu i jest to obowiązek sklepu. Dowód zakupu jest w postaci
    paragonu. Skoro sklep piętrzy trudności, to ja bym pismo do
    przedstawiciela krajowego tej marki napisał opisując sytuację. W końcu
    gwarancji w imieniu producenta oni udzielili i nie jest winą klienta, ze
    sklep odmawia wypisania gwarancji twierdząc, że paragon wystarcza. A sklep
    nie jest w stanie z tego mata wyjść, bo mieli obowiązek wypełnienia karty
    gwarancyjnej w chwili wydania sprzętu niezależnie od znanej nam wszystkim
    praktyki podbijania tego po kilku dniach. Pismo wysyłasz poleconym i
    zostawiasz sobie potwierdzenie.

    Jeśli to nie pomoże to zostaje powiatowy rzecznik konsumenta. Można
    oczywiście samemu z tym do sądu iść, ale po co.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1