eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenieRe: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Date: Fri, 07 Mar 2014 12:12:06 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    References: <X...@1...0.0.1>
    <lf9o7c$dq1$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lfahvp$lru$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1403062344070.4788@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1403070927480.3084@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1403070927480.3084@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5319a986$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-148-229.play-internet.pl
    X-Trace: 1394190727 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 94.254.148.229:16291
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2316
    X-Received-Body-CRC: 979265476
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735929
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.03.2014 09:33, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Fri, 7 Mar 2014, Budzik wrote:
    >
    >> Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
    >>
    >>> A widzisz. Nie pochwaliłeś się wcześniej.
    >>> "Odmowa uznania reklamacji".
    >>> Z błędną przesłanką.
    >>> To chyba da się zaskarżyć? :>
    >>>
    >> Co masz na myśli pisząc: zaskarżyć?
    >> Odpowiedzieć serwisowi, czy sąd?
    >
    > Sąd.
    > Tyle że uwaga jureq jest bardzo na miejscu - jakie masz dowody, że
    > im złożyłeś reklamację z tytułu "niezgodności"?
    > Podpisane przez nich dowody, że tak było, a nie Twoje słowa.
    > Z Twojego opisu wynika, że w pisemnych wypowiedziach twardo trzymają
    > się poglądu, iż "powzięli wiedzę" o reklamacji gwarancyjnej (choć to
    > nieprawda).

    Ja bym się udał jednak do tego rzecznika, biorąc pod uwagę jego
    prokonsumencką postawę, będzie się miało poważne pismo, oparte o poważną
    państwową instytucję, z poważnymi pieczęciami.

    Pomoże albo i nie, ale jeżeli powaga pisma opartego ... podziała na
    sklep to nic przecież nie szkodzi (poza zmarnowanym czasem :D)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1