eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklama w portalach internetowych.Re: Reklama w portalach internetowych.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4d13d897$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <if0li9$5jd$1@news.onet.pl>
    <if0m67$74c$1@news.onet.pl> <if1fv9$5kq$1@news.onet.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Dec 2010 08:37:23 GMT
    Lines: 23
    Message-ID: <4d145bc2$0$2453$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1293179843 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2453 80.52.166.102:47518
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:663772
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Maruda

    > Portale żyją z reklam, a w odróżnieniu od gazet nie biorą 2zł za każdy
    > egzemplarz każdego wydania, choć niektórym już się we łbach w tym
    > kierunku przewraca.

    Ale to nie jest takie proste. Włączając TV oczekujesz przekazu
    audiowizualnego i masz reklamę w takiej formie. Włączając radio
    oczekujesz przekazu głosowego i masz reklamę w takiej formie. Kupując
    gazetę oczekujesz przekazu tekstowo-graficznego i masz reklamę w takiej
    formie.

    Wchodząc do portalu oczekujesz przekazu testowo-graficznego a wyskakuje
    Ci głośna animacja blokująca niejednokrotnie komputer (to czy "blokuje"
    zależy od poziomu wiedzy użytkownika, ale można uznać, że w wielu
    przypadkach dla przeciętnego użytkownika taki komputer będzie czasowo
    "zablokowany"). Moim zdaniem to zdecydowane przegięcie, ponieważ wchodząc
    na portal nie oczekujemy niezamówionych hałasów, migania i utrudnień w
    korzystaniu z komputera. Reklama powinna operować zbliżonym typem
    przekazu co zamówiona treść.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1