    From: zly <b...@p...fm>
    Subject: Re: Reklama w kinie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 8 May 2007 21:50:15 +0200

    Dnia Tue, 8 May 2007 13:23:21 +0200, Grzesiex napisał(a):

    > No wiesz chciałbyś zjeść ciastko i mieć ciastko,

    Jestem umowiony na wazne spotkanie biznesowe na 18.00, mam chwile wolnego
    wiec ide na 16 na film. Wg informacji film trwa 90 min, wiec zostaje mi 30
    min na dojscie spacerkiem na miejsce spotkania. Niestety film zaczyna sie o
    16.30, wiec zeby nie spoznic sie na spotkanie, musze wyjsc jakies pol
    godziny przed koncem. Co Ty na to?

    --
    And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger
    those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will