    From: "ra9om1ak" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rejestracja samochodu c.d.
    Date: Wed, 13 Aug 2008 22:00:13 +0200

    Użytkownik wrote:
    > In article <g7v4ed$igf$1@inews.gazeta.pl>,
    > "ra9om1ak" <r...@g...pl> wrote:

    > Wide, ze kolega ma trudnosci z czytaniem tekstow. I mysleniem. I nie
    > przyjmuje do wiadomosci, ze prawo to dosc precyzyjna dziedzina.
    > W zasadzie, to nie chce mi sie raz jeszcze powtarzac...
    > Tak w skrocie to:
    > 1. Nie jestem strona.
    > 2. Przy rejestracji okazano dokumenty, ktore wynikaja z przepisow.
    > 3. Urzednik Wydzialu Komunikacji zadal dokumentow, ktore wynikaly z
    > jego widzimisie. Na dodatek wchodzac w kompetencje Urzedu Skarbowego
> [...]

    To po kiego piszesz na grupie, jak wedlug Ciebie Panie nie-strono wszystko
    jest ok, szukasz potwierdzenia ? Nie jestes strona, a masz cisnienie jakbys
    bral kase za pomoc przy tej rej.

    Jaka dziedzina jest prawo, to chyba "kolega" nie bedzie mnie uczyc. Dodam
    tylko, ze jezeli dla kolegi wszystko jest jasne z suchych art. i paragrafow,
    to jestes Pan lekko w bledzie.

    Nie znasz zasad dot. rej. pojazdow, przeczytales jeden art. z pord, rozp.
    pewnie na oczy nie widziales i strugasz madrale. Urzednik jak mowilem byl
    bystrzejszy i dobrze wylapal braki. Nie wchodzil w zadne kompetencje US,
    mial watpliwosci to zadal dodatkowych dokumentow, ktore wykluczylyby
    kombinatorstwo. Zale to bym kierowal do Sadu ze dal dupy w postanowieniu. Te
    Twoje de facto w okreslaniu prawa wlasnosci to smiech na sali. To sad
    okresla co komu i dlaczego, mistrzu. Wzruszyla mnie Twoja historia z upalami
    i sercem, wiec proponuje rejestrowac pojazdy dla osob powyzej 80-tki bez
    dokumentow. Ot, taki ludzki odruch.

    Dla mnie wszystko jest ok, puknij sie, a plonkowac to mozesz buraki na polu.

    Uwazam dalsza wymiane zdan z Toba za strate czasu.

    --
    ra9om1ak
    ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl