  • Data: 2010-03-31 11:16:47
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Mar, 13:08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A kupowales od sp. z o.o. czy prywatnej osoby prowadzacej DG ?
    >
    > Bo tu faktycznie - wlascicielem jest np Marek Kowalski zamieszkaly
    > przy Mickiewicza 21, a sprzedawca PPHU Markol z Chopina 11 .. i czy
    > tak moze byc ?

    Od osoby fizycznej prowadzacej DG. Na fakturze i w dowodzie
    rejestracyjnym imie i nazwisko to samo.
    A z ta ulica Mickiewicza, to trafiłeś, bo sprzedawca właśnie na takiej
    mieszka :-)
    Jednak podstawowe pytanie nadal, czy Urzad ma prawo wymagac ode mnie
    takiego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej sprzedawcy?