  • Data: 2010-03-31 12:33:39
    Temat: Re: Rejestracja samochodu
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 02:40:58 -0700 (PDT), VoyteG napisał(a):

    > Czy na kupującym istnieje obowiązek posiadania i okazania takiego
    > dokumentu w urzędzie?

    Raczej nie. Kupiłem auto od "firmy", dostałem zwykły rachunek wypisany na
    odpowiednim kwitku (nawet nie fakturę) i tak zarejestrowalem samochod. Nie
    mialem nawet zadnej umowy k/s. Urzędniczka pytala mnie czy nie mam kopii
    wpisu EDG ale powiedzialem, ze nie mam i na tym sie skonczylo. Ewidencja
    dzialalnosci jest jawna, dla urzednika sprawdzenie czy firma istnieje to 5
    minut roboty, wiec żądanie wpisu to zwykle zawracanie 4 liter.

    --
    best regards,
    scream