  • Data: 2005-10-30 09:07:33
    Temat: Re: Rejestracja gada - węża
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 30 Oct 2005 08:13:41 +0100, Joystick <j...@N...eko.net.pl> wrote:
    > Witam, jestem posiadaczem Boa dusiciela, Boa Constrictor i chcialbym sie
    > dowiedziec, czy takie zwierze powinno sie zarejestrowac.
    > Jesli tak, to gdzie i ile to moze kosztowac?
    > Mieszkam w warszawie, na ursynowie.
    > Gatunek jest dopuszczony do obrotu w Polsce

    Rzuć okiem na www.terrrarium.com.pl. Tam w forum jest cały dział poświęcony
    rejestracji zwięrząt z listy CITES. Z tego co pamiętam, powinieneś mieć
    świadectwo pochodzenia wydane przez sprzedającego i dokonać rejestracji w
    ciągu miesiąca od zakupu. Ale sprawdź bo w szczególach mogę się mylić.
    Mnie przed ponad rokiem rejestracja pytona kosztowała <> 40 zł.
    (początkowo w starostwie chcieli go zarejestrować jako ponton :)) ).

    Pozdr.

    R.