  • Data: 2005-11-01 19:50:14
    Temat: Re: Rejestracja gada - w??a
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Nov 2005 11:54:47 +0100, Tomasz napisał(a):

    > A gdzie mieszkasz? Bede wiedzial, ktoredy mam nie przechodzic.
    Poproś również o adrsy wszystkich właścicieli psów, kanarków i chomików.
    Wiesz jaką siłe nacisku w szczękach ma przesiętna psina? AFAIR liczoną w
    tonach na cm2. A tragiczne skutki działania chomików wprawdzie nie w animal
    ale w googlach zapewne znajdziesz. Szukaj pod Darwin, rurka, zapalniczka...

    --
    pozdro
    poreba