  • Data: 2007-03-22 11:21:46
    Temat: Re: Rejestracja działalności w wynajmowanym lokalu.
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ale to nie jest podnajęcie ani wynajęcie czy użyczenie części. Po
    > prostu wspólnie mieszkają.

    Sprowadzając mieszkanie do rzeczy, jak ktoś z Tobą w mieszkaniu mieszka,
    to tego mieszkania ,,używa'', a ponieważ wobec umowy z właścicielem
    tylko Ty masz prawo mieszkania używać, więc albo ktoś narusza Twoje
    posiadanie, albo mu pozwoliłeś - czyli jest to co najmniej użyczenie.

    > Jak np. śpię z kobietą w jednym łóżku to co - użyczam jej część tego
    > łóżka? A jeśli tak - to którą, skoro "konfuguracja" jest dość
    > zmienna? ;->

    Jak śpisz z kobietą, to z nią śpisz - nijak ma się to do wspólnego
    zamieszkiwania.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak