  • Data: 2007-03-22 12:49:13
    Temat: Re: Rejestracja działalności w wynajmowanym lokalu.
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak dość niespodziewanie napisał(a):
    .

    > Sprowadzając mieszkanie do rzeczy, jak ktoś z Tobą w mieszkaniu
    > mieszka, to tego mieszkania ,,używa'', a ponieważ wobec umowy z
    > właścicielem tylko Ty masz prawo mieszkania używać,

    Skąd ten wniosek?

    > więc albo ktoś
    > narusza Twoje posiadanie, albo mu pozwoliłeś - czyli jest to co
    > najmniej użyczenie.

    A dlaczego miałoby to być użyczenie, a nie po prostu właśnie normalne
    używanie? W zakresie używania mieszkania moim zdaniem swobodnie sie mieści
    mieszkanie w nim z konkubentem/konkubiną

    > Jak śpisz z kobietą, to z nią śpisz - nijak ma się to do wspólnego
    > zamieszkiwania.

    A jak sie z nią kąpię to sie kapię, jak jem śniadanie, to jem śniadanie,
    jak chodzę po korytarzu, jak oglądam telewizję, jak siedzę na sofie itd.
    itp....
    Przekombinowałeś z tą teorią użyczenia

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide