eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin strony internetowej i wykorzystanie jej treści przeciw twórcy. › Re: Regulamin strony internetowej i wykorzystanie jej treści przeciw twórcy.
  • Data: 2006-09-12 19:18:16
    Temat: Re: Regulamin strony internetowej i wykorzystanie jej treści przeciw twórcy.
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 20:56:02 +0200, { WebSpider } napisał(a):

    > Czy w wypadku gdyby ten ktoś obrażany złożył sprawę do sądu czy ten
    > 'regulamin' jest jakimś argumentem chroniącym twórcę?

    Załóżmy że sprzedaję narkotyki przez internet. W moim sklepiku będzie
    heroina, kokaina, etc, ale na wstępie umieszczę regulamin, że na stronę nie
    moga wejść pracownicy policji, CBŚ, ABW. Czy w razie gdyby mnie aresztowali
    i chcieli skazać za sprzedaż narkotyków, taki 'regulamin' chroni mnie w
    jakiś sposób?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl