  • Data: 2005-09-28 16:30:00
    Temat: Re: Regulamin sieci osiedlowej
    Od: "radek" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rejestrowanie własnych domen komercyjnych oraz zakładanie komercyjnych
    > serwisów internetowych na swoim domowym komputerze, "

    Ja jako admin internetowy mówie Ci, ze jesli nie masz:
    własnego adresu IP widocznego z zewnatrz lub jakiegos portu redirect, to
    raczej nic takiego jak zalozenie domeny itp itd nie zrobisz. Admin musialby
    miec lep jak sklep aby wiedziec co jest Twoja komercyjna i niekomercyjna
    działalnoscia. Powiedz mu, ze jest bardzo madry przepisujac regulamin z
    trzepaka (taka stronka) lacznie z durnymi punktami. Zreszta i tak nie
    wykryje nic. Mi bynajmniej by sie nie chcialo, no i sensu by to nie mialo.

    pozdrawiam