  • Data: 2004-03-29 07:54:30
    Temat: Re: Regulamin Firmy, a Ustawa i Kodeks Cywilny
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi tu dokladnie o Regulamin Przetargowego firmy budowlanej, a Ustawa
    > o zamowieniach publicznych i Kodeksem Cywilnym. Czy jesli w Regulaminie
    > sa sprzeczne informacje, jakie zawarte sa w Ustawie o Zamowieniach
    > Publicznych to czy mozna podwazyc prawy stosunek do REgulaminu, czy
    > REgulamin akurat w wtej sytuacji pelni role "najwyzsza"

    Sprzeczne z k.c. byc nie moze, ale ja mam znow inne pytanie: czy to jest
    firma budowlana, ktora podlaga obowiazkowemu stosowaniu ustawy o
    zamowieniach publicznych? Bo jesli jest to przedsiebiorca prywatny, to moze
    w regulaminie przetargowym powypisywac wszystko, co uzna za stosowne, a co
    nie bedzie spraeczne z k.c. i innymi ustawami oprocz wlasnie ustawy o
    zamowieniach publicznych, ktora po prostu nie bedzie miala zastosowania do
    przetarow o charakterze prywatnym, a nie publicznym. Wtedy niestety
    Regulamin bedzie pelnil role najwyzsza i np. mozna wpisac, ze oferent ma
    zlozyc oferte na papierze w golabki, jesli mu sie to podoba.
    JG