  • Data: 2013-06-15 08:57:20
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja spróbuję, nie pytany :>
    > Z analizy zacytowanego tekstu przedpiścy nie wynika, że podatki
    > musiały być podniesione w tym roku - w tym roku tylko powiększa
    > się... wróć, rząd powiększa dziurę, podnoszenie podatków mogło być
    > wcześniej, do literalnej treści taka wersja pasuje.
    > I to nie jest zabawne :(

    Dalej nic nie wiem. Jakie podatki były podniesione w ubiegłym roku? A jakie
    w 2011 r.?
    Dziurę powiększa każdy rząd. Jeśli pisze się o czymś, trzeba wiedzieć o
    czym. O dziurze przedpiśca nie pisał. Przedpiśca napisał w stylu" Panie! Źle
    się dzieje w polityce!" Tak to drzewiej zagajali rozmowę spotykający się
    znajomi.

    dalej ubawiony

    --
    Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
    grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie