  • Data: 2013-06-14 23:09:04
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps. zwróć się do Rokity. Może ci pomoże, lub jakiejś rady udzieli.

    Nie ma sprawy. Robię co mogę. Niech tylko partacze przy korycie mi nie
    przeszkadzają, przestaną trwonić 6 mies. mojej pracy i nie dyskryminują
    na każdym kroku uczciwej pracującej rodziny.
    Nie chcę wiele. Chociaż iskierkę nadziei na obywatelski liberalizm.

    Wiem... Zaraz będzie straszenie moherami. ;-)

    PS. Przykład z wczoraj.
    Do obliczenia dochodu przy ubieganiu się o dodatek mieszkaniowy wliczana
    jest dochodowość z gospodarstwa rolnego (pomijam już realność tego
    dochodu) + uwaga: wielkość dotacji unijnych które się dostaje przecież
    do każdego ha.
    Ja do tej pory myślałem że w ministerstwach to jakieś liczydła mają...

    Nie to żeby mi się taka kolejna forma dystrybucji podobała bo wiem że
    wszyscy na tym tracimy. Ale do jasnej cho... jak już w to brniemy to
    chociaż zgodnie z logiką, matematyką...