  • Data: 2013-05-26 09:02:58
    Temat: Re: Reforma sadownictwa
    Od: zgred <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-26 08:46, Danusia pisze:

    > Raczej jest spora grupa sędziów którzy uważają sie za uczciwych.
    > Ale sędzia który prowadzi proces i wydaje wyrok w zgodzie z własnym
    > sumieniem, a nie w zgodzie z obowiązującym prawem, kodeksami i ustawami
    > często narusza to prawo, lub je interpretuje wg. własnego widzimisie
    > (lub jak kto woli sumienia).

    A to dobrze, czy źle? :)
    (Wiem - zależy jaki sędzia).
    Dobry sędzia potrafi naprawić błędy i głupotę tfurcuff "prawa".
    O sądy się tylko z lekka otarłem, ale ze zdumieniem odkryłem, że
    sędziami są 30-letnie siksy, blondynki w pełnym tego słowa znaczeniu.
    Tutaj jest potrzebna gruntowna reforma. :)

    Dlatego reforma sądownictwa jest konieczna
    > i to gruntowna.
    Gruntowna reforma jest konieczna, ale państwa. Nie tylko sądownictwa.
    Gruntowna, czyli radykalna (radix= korzeń). Czyli wyrwać to wszystko z
    korzeniami, zaorać i zacząć od nowa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.