  • Data: 2017-09-29 20:20:43
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27-09-17 o 12:41, grzech pisze:

    > Mnie czasami dziwi, ze ludzie inteligentni - na przykład tacy jak ty
    > pieprzą takie głupoty. Nie ma się co dziwić, że różniste matołki
    > powtarzają takie bzdury i rodzi się z tego gówno-prawda.
    > Czy nam się to podoba czy nie ZUS jest realizacją konstytucyjnego
    > zadania państwa polegającego na zabezpieczeniu emerytur, rent i innych
    > świadczeń. Realizuje te zadania podobnie jak sądy, policja, wojsko. To
    > czy system jest dobry czy zły to sprawa dyskusyjna. Były czasy, że ZUS
    > miał nadmiar pieniędzy które inwestowano na przykład w przemysł. Gdy nie
> [...]
    Przyznam, że czytałem kilka razy nie pojmuję, co piszesz. W pierwszym
    akapicie negujesz mój pogląd, a w kolejnych go aprobujesz. Świadczenie
    społeczne jest "piramidą", bo z zasady wymagana jest ciągłość, by to
    działało. Jeśli się przerwie, to osoby będące w systemie w danym
    momencie są stratne. I o to mi chodzi, a nie, ze to jest naganne.