  • Data: 2004-07-04 19:58:03
    Temat: Re: Re: nic nie kupowałem a otrzymałem faktur
    Od: " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nałóż zimny kompres na te *obite uszy*
    > i nie opowiadaj bzdur. Jeśli czegoś nie
    > jesteś pweny to lepiej nic nie mów niż
    > miałbyś pytającego w błąd wprowadzać

    Wiadomo ze pierwsi do obrzucania blotem to albo durnie, lamerzy lub Ci CO NIE
    UMIA CZYTAC POSTOW, Ty drogi zaliczasz sie do ... (sam wybierz sobie
    kategorie)

    Czy ja napisalem ze tak jest na pewno?
    Zauwazyles moje "zapyanie" na dole?

    Od kiedy nie mozna na grupie poruszyc pewnego tematu do dyskusji (stad nazwa
    grupy dyskusyjne!)? Cos uslyszalem i poddaje to weryfikacji. Grupa jest po
    to aby dyskutowac a nie odwalac pierdoly, co Ty robisz nawet niezle.

    Pozdrawiam serdecznie,

    M.