  • Data: 2004-07-04 22:14:53
    Temat: Re: nic nie kupowałem a otrzymałem faktur
    Od: "Marcin" <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cc9cck$9rg$1@inews.gazeta.pl...

    > a mi sie obilo o uszy ze tylko przy placeniu GOTOWKA (ew. karta) na
    miejscu
    > nie trzeba podpisywac faktury. W innym przypadku, musi byc podpis.
    > Jak to jest?

    Reguluje to "rozporzadzenie ministra finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w
    sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku,
    zasad wystawiania faktur sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i
    usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i
    usług" (pelna nazwa), a konkretnie § 12. W ogole nie wymienia on podpisow
    zadnej ze stron transakcji, jako elementu wymaganego na fakturze, a co za
    tym idzie - nie rozroznia wymogu zlozenia podpisu na fakturze w zaleznosci
    od sposobu zawarcia transakcji i platnosci.

    --
    Pzdr.
    Marcin