  • Data: 2004-07-04 23:06:34
    Temat: Re: Re: nic nie kupowałem a otrzymałem faktur
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> niebacznie popelnil
    news:04072004.2D2F674B@andykowal.biaman.net:

    > Nie używasz czcionki "PL" i nie wiem co to jest "umia".?
    > M.in. dlatego nie umiem czytać takich postów.

    Nie używa i pisze po "polskawemu", zgodnie z netykietą.
    To że deklaruje charset niezgodnie z powyższym może zgodne
    z zasadami nie jest, ale Ty tego nie zauważasz
    (ułatwia to w pewien sposób życie ludziom ze słabszymi czytnikami)

    > Zauważyłem, ale już po wysłaniu swego posta.

    Punkt dla Ciebie, potrafisz przyznać się do błędu,
    brakuje tylko magicznego słowa.

    > Przecież nie powiedziałem, że nie można. Jednak powinno
    > się otworzyć nowy wątek albo przynajmiej zmienić temat.

    Po co tworzyć nowy wątek skoro wątpliwości wyrażone w
    MID: <cc9cck$9rg$1@inews.gazeta.pl> są jak najbardziej na temat?
    A grzebanie w temacie dozolone raczej w innych przypadkach.

    > http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN198
    Czytałeś?
    > PS. http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN168
    Czytałeś?