  • Data: 2006-11-03 17:47:26
    Temat: Re: Re: czy zapłacić ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Badman" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2006.11.03.16.23.12.195459@arx.pl...

    > Do czasu zapłaty należności za usługę Zleceniobiorcy ( jest tu
    > jakieś zdanie, ale nie widoczne bo jest pieczątka) prawo zatrzymania
    > przedmiotu Umowy.

    O tyle bez sensu, że to samo wynika z przepisów ogólnych.

    > Tyle, że ja przedmiot umowy mam już jakiś czas odebrany z serwisu bo
    > nic nie zapowiadło się, że nie przyznają odszkodowania.
    > Co do powodu odmowy opisałem to w poprzedniej odpowiedzi na post Zibi.T

    Nie napisałeś najważniejszego. Czy u mowy wynika, że to serwis ma sobie
    dochodzić roszczeń od zakładu ubezpieczeniowego (w co wątpię), czy Ty.
    Najprostszym tutaj rozwiązaniem jest złożenie powiadomienia o przestępstwie na
    samego siebie. Skoro uszkodzenia nie mogły powstać - jak twierdzi
    ubezpieczyciel - to próbowaliście wyłudzić odszkodowanie. Prokurator powoła
    biegłego sądowego. Ten sprawę zbada i będzie wiadomo, czy mogły, czy nie. Wydaje
    mi się to najszybszym możliwym rozwiązaniem.