eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTęczowy aktywista dokręcał do znaków tablice "Strefa wolna od LGBT"Re: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
  • Data: 2020-01-26 16:59:59
    Temat: Re: Re: Tęczowy aktywista Bart Staszewski (w GW+) v. Niedrzwica Duża, Końskowola i Puławy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Raczej nie ale przypadku "aktywistów z hoplem" nawet przerzutki nie
    > trzeba by "pewności nie mieć".

    Jezeli masz absurdalne podejrzenia to je sprawdz a nie wrzucaj tu swoich
    niczym nie popartych rzygów.

    > A po co są sądy, prawo i sprawiedliwość? ;-)

    Mysle ze chodziło o ironie.

    > Niby ma być doniesienie do prokuratury. IMHO prokuratura na 60%
    > sprawy nie umorzy ale zarzut będzie z "kategorii i mocy" góra
    > sporawej grzywny. [ Jak rozumiem byłoby to coś po liniach: grzebanie
    > przy znaku drogowym (informacyjnym) i samowolnego zajęcia pasa
    > drogowego]. Zasadniczo to mogliby mu dość szybko zaproponować
    > "dobrowolne poddanie się karze (grzywny 500:2_000 PLN)" a jakby
    > odmówił to mięć argument wizerunkowy i podstawę że jak już się
    > Wysokiemu Sądowi dupę zawraca to kara _musi_ być wyższa (o ile
    > zostanie orzeczona, IMHO na 70% zostanie).

    OK, a teraz powiedz co o tym myslisz a nie co jestes w stanie
    popierdzielic w stylu "byc moze ktos cos tam zrobi".
    Potraktuj to jako zabawe intelektualna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,