eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełkaRe: Re: Reklamacja - brak pudełka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl
    !newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada
    .pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 28 May 2011 22:36:49 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Re: Reklamacja - brak pudełka
    In-Reply-To: <irinlh$6p6$1@news.onet.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1105282232390.7860@quad>
    References: <irdjlg$lv$1@inews.gazeta.pl> <irdk3u$vqi$1@news.onet.pl>
    <irdkjj$3s7$1@inews.gazeta.pl> <irdldv$5no$1@news.onet.pl>
    <irdllo$7cg$1@inews.gazeta.pl> <irdlqc$70p$1@news.onet.pl>
    <irdm40$8tg$1@inews.gazeta.pl> <irdm7q$9d6$1@news.onet.pl>
    <irdmoq$b1g$1@inews.gazeta.pl> <irdn65$db1$1@news.onet.pl>
    <4ddb3ff4$0$2503$65785112@news.neostrada.pl> <irg9ou$oh3$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org>
    <4ddbaccf$0$2488$65785112@news.neostrada.pl> <irgsro$7im$1@news.onet.pl>
    <4ddcba41$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <irinlh$6p6$1@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1306616952 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2492 83.15.167.123:62069
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:678614
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 25 May 2011, Tomek wrote:

    > Nie przestaną, wszak to polski usenet i ich jedyna pożywka. 24 miesiące na
    > złożenie reklamacji (oraz gwarancja o ile - jak zauważono i wytknięto -
    > producent jej udzielił). Czepianie się nazewnictwa jest bezsensowne, bo
    > wątkotwórcy chodzi o reklamację towaru, więc czy to zrobi korzystając z
    > gwarancji, czy rękojmi, jest mu obojętne

    Na mój gust, jak sprzedawca weźmie prawnika żeby nie wtopić na
    jakimś kiksie prodeduralny, to się okaże że wręcz przeciwnie.

    Prawidłowe OKREŚLENIE PODSTAWY reklamacji jest BARDO ważne.
    Przecież jak klient *NIE* zgłosi żądania z tytułu "konsumenckiej
    niezgodności", no to nie zgłosi.
    I po udowodnieniu w sądzie że żądał reklamacji z tytułu gwarancji
    (a ta mu nie przysługiwała, z różnych przyczyn), pojawi się
    drobny problem - kto ma zapłacić koszty procesowe :|

    > ważne, żeby zadziałało.

    Nie oburzaj się, tylko zrozum, że jak *zgłosisz reklamację gwarancyjną*,
    to reklamacja konsumencka *nie* zadziała.
    Bo to nie jest automat na zasadzie "to co korzystniejsze będzie
    działało".

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1