  • Data: 2005-02-15 12:05:29
    Temat: Re: Re:
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " b" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cusegf$ehm$1@inews.gazeta.pl...
    > cherokee <c...@n...o2.pl> napisał(a):
    > Jak sobie policzyłem 3 godziny zajmuje Ci sprawdzenie kartkówek 18
    osobowej
    > grupy.

    No moze rzeczywiście nie trzy, ale z 7 minut na pracę z pewnością.

    >Sama nazwa "kartkówka" sugeruje jakiś cząstkowy sprawdzian wiedzy -
    > maksymalnie kilka pytań, czy też jedno-dwustronicowa (maks) wypowiedź.

    Zgadza się.

    > Przeczytanie tego (zakładam maksymalnie dwie kartki tekstu) i wychwycenie
    > błedów zjamie mi mniej więcej 2 minuty. A nie jestem nauczycielem i nie
    mam
    > ani wprawy ani doświadczenia. A sprawdzenie kilkupytaniowego tesu zajmie
    > pewnie jeszcze mniej czasu.

    Musisz wychwycić błędy, podkreślić, napisac na marginesie co to za błąd,
    napisac na marginesie liczbę punktów, czasem napisac jak powinno byc.
    Jesli chodzi o wypowiedzi dłuższe, ocenia się je pod względem a/ poprawności
    treści, b/formy wypowiedzi c/wyczerpania tematu.
    Nie jest tpo takie hop siup, tez uważam, ze współczesna metodyka trochę się
    zagalopowała, jesli chodzi o potrzebny wkład pracy w sprawdzanie kartkówek.

    pozdr

    cherokee