  • Data: 2003-02-28 20:02:58
    Temat: Re: Ratowanie komisariatu (OT)
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/28/2003 8:52 PM, Enceladus wrote :
    > W mojej miejscowości z powodu braku funduszy ma zostać zlikwidowany
    > komisariat. Abstrakcją wydaje mi się funkcjonowanie ponad 20-tys miasta bez
    > komisariatu policji, stąd też moje pytanie - w jaki sposób zgodny z prawem
    > mieszkańcy mogą dofinansować komisariat (chodzi o remont budynku) ?

    Nie jestem prawnikiem i nie wiem.
    Ale taka naszla mnie watpliwosc, czy warto? Wladze sie przyzwyczaja, ze
    nie ma funduszy i ze mieszkancy dofinansowuja i za rok bedzie dokladnie
    to samo.
    To wlasnie - niestety - stalo sie z Wielka Orkiestra Swiatecznej Pomocy,
    gdy rok temu minister zdrowia powiedzial(a? - nie wiem kto nim jest, a
    sam tekst czytalem w gazecie), ze "WOSP stanowi wazny punkt w budzecie
    MZiOS". Stalo sie tak, ze rzad poczul sie w pewnym sensie zwolniony z
    obowiazku finansowania sluzby zdrowia (czy ten obowiazek jest sluszny,
    czy nie, to inna sprawa). Ale jak napisal p. Korwin-Mikke: moze zniesc
    wszystkie podatki i niech Orkiestra gra codziennie, na wojsko, policje,
    szkoly itd.?...
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |