  • Data: 2003-02-28 22:31:48
    Temat: Re: Ratowanie komisariatu (OT)
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co wiem policja nie może chyba np. przyjmować darowizn
    itp. może da się to zrobić inaczej

    A czemu by nie mogła tylko to zależy od kogo i w jakiej formie. Jeśli
    obywatele jakiegoś zakątka naszego kraju zechcą zbiorowym i anonimowym
    wysiłkiem wesprzeć istnienie takiego komisariatu to niech to czynią. Nie
    można natomiast czynić tego w sposób, który może wskazywać na próbę
    korumpowania policjantów Jak już pisałem wcześniej załóżcie stowarzyszenie
    mieszkańców lub miłośników waszego miasteczka którego celem statutowym
    będzie wspieranie bezpieczeństwa w waszej małej ojczyźnie i poprzez swojego
    niedawno wybranego burmistrza ustalcie formę pomocy. Niech i on stanie się
    członkiem waszego stowarzyszenia tylko nie dawajcie mu władzy w nim by nie
    było podejrzeń o jw. i niech to będzie jak najszersze poparcie oddolne.

    O rany tylko czy wybrani niedawno wasi przedstawiciele zechcą was poprzeć?

    Stan_Z
    Obywatele mają prawo do wspierania działań zmierzających do zwiększenia
    bezpieczeństwa.