  • Data: 2010-03-22 08:53:58
    Temat: Re: Ranking komorników
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Czyżby leasingodawcy powinni zacząć się bać o swoje mienie?
    > Bo skoro twierdzisz, że komornik może zająć rzecz którą użytkuje/włada
    > dłużnik, to takim czymś jest auto które dłużnik ma w leasingu :)))

    > Więc wynajmując u kogoś garaż w którym garażuje swój samochód, może się
    > okazać że pewnego dnia zostanie on zajęty, bo właściciel garażu ma długi i
    > egzekucję na karku?

    Czytałem - pamiętam jak dziś - że ten zajęty samochód został
    sprzedany, mimo że z dokumentów wynikało że właścicielem nie jest
    dłużnik. Tłumaczyli się tym, że skoro właściciel nie wystąpił z
    powództwem przeciwegzekucyjnym, to mieli prawo sprzedać. A właściciel
    wyjechał gdzieś za granicę i o niczym nie wiedział. Dziwna sprawa,
    pachnie szwindlem, niemniej jednak trzeba uważać.

    --
    Liwiusz