  • Data: 2010-03-17 14:52:07
    Temat: Re: Ranking komorników
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > czy istnieje coś takiego jak ranking komorników w danym mieście?
    > Chodzi oczywiście o skuteczność ściągania.

    Nie spotkałem się, chyba że jakieś pojedyncze opinie.

    Przydałby się jeszcze ranking wierzycieli - wiedzących, że komornik
    zrobi tylko to, co wskaże sam wierzyciel. I że skuteczność komornika w
    poszukiwaniu majątku - przy kilku tysiącach spraw rocznie - jest
    niewielka, z wyjątkiem dokonania zapytań w kilku urzędach.

    To na wierzycielu ciąży obowiązek wskazania majątku do egzekucji. Jak
    jest co zajmować, to większość komorników da sobie radę.

    --
    Liwiusz