  • Data: 2010-03-19 06:53:56
    Temat: Re: Ranking komorników
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rudy pisze:

    > A co to jest owe władanie jak samochód stoi na parkingu, a kluczyki lezą
    > na szafie ??

    W praktyce to jest tak, że jak komornik dowie się z CEPIKu, że
    dłużnik ma samochód, to rozgląda się za nim w okolicy miejsca
    zamieszkania. Czytałem również o przypadku zajęcia samochodu osoby
    trzeciej (zaparkowanego w ogródku dłużnika), który został zajęty tylko
    dlatego, że "był we władaniu".

    --
    Liwiusz