    From: "mkarwan" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Radykalna zmiana
    Date: Fri, 21 Nov 2008 21:15:04 +0100

    Użytkownik "MichaelData" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gfvgnh$lap$1@news.onet.pl...
    > Wiem że wielu już próbowało z Tobą iść w dysputy prawne, szkoda tylko że
    > odpuścili, nie byli przygotowani technicznie (prawnie) i zabrakło im
    > środków. Możliwe że to się jednak zmieni :)

    W wielu moich listach cytuję fragmenty informacji zamieszczonych na stronach
    internetowych - podaję zawsze źródło tych informacji.
    Chciałbyś zablokować te witryny i informacje tam zawarte?
    Dlaczego nie wystąpiłeś z takim wnioskiem do prokuratury?
    Powód jest prosty, nie znajdziesz podstaw prawnych uzasadniających tego
    rodzaju wniosek.

    Liczysz więc na to, ze przestraszę się tym co piszesz.
    Nie licz na to.
    W żadnym ze swoich listów nie łamię prawą.

    Gdyby było inaczej już dawno złożono by doniesienie do prokuratury.
    Ty byłbyś jednym z pierwszych.
    Nie zrobiłeś tego ponieważ wiesz, że nie łamię prawa i twoje zarzuty są
    całkowicie bezpodstawne.

    Po raz kolejny ośmieszyłeś się, powołując się na coś o czym masz tylko
    mgliste pojęcie.

    Skoro wskazujesz na konstytucję, to zwrócę ci uwagę na jej istotny fragment
    http://bap-psp.lex.pl/serwis/du/1997/0483.htm
    Art. 54.
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania
    i rozpowszechniania informacji.
    2. Cenzura prewencyjna środków społecznego przekazu oraz koncesjonowanie
    prasy
    są zakazane. Ustawa może wprowadzić obowiązek uprzedniego uzyskania
    koncesji na prowadzenie stacji radiowej lub telewizyjnej.

    Od początku zastosowałeś klasyczny zabieg odejścia od tematu i atak na mnie
    jako autora wątku.
    Twoim celem jest odwrócenie uwagi od tematu zasadniczego.
    Masz w tym określony interes. Jesteś związany z apz.
    Linki do archiwum, pokazujące cię w tym towarzystwie.
    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/809983dee6f9573a?hl=pl
    http://groups.google.pl/group/alt.pl.zbluzgaj/browse
    _thread/thread/8948e2170983a680?hl=pl

    Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, że łamiesz prawo publicznie używając słów
    wulgarnych .
    Kodeks Wykroczeń http://bap-psp.lex.pl/serwis/kodeksy/akty/71.12.114.
    htm
    Art. 141.
    Kto w miejscu publicznym umieszcza nieprzyzwoite ogłoszenie, napis lub
    rysunek albo używa słów nieprzyzwoitych, podlega karze ograniczenia
    wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze nagany.