  • Data: 2018-12-10 12:08:21
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Dec 2018 16:41:35 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Czyli jego ofiarę/"ofiarę"?
    > Wiedziała ale przez 50 lat nie powiedziała czyli 50 lat go kryła.

    Macie jakiś konkurs na najbardziej oślizłą glistę?
    Ziobro zabłysnął myślą "Być może Wojciech Kwaśniak został zaatakowany, bo
    KNF przez lata rozzuchwalała przestępców (...), pozwalając im w sposób
    bezkarny wyprowadzać miliardy złotych (...). W tej sytuacji rozzuchwalenie
    przestępców narastało", ale stanowisz dla niego groźną konkurencję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/